دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

منبع :روزنامه مردم سالاری  1/3/1391

«کاريکاتوريست» اعتراض نكند، راي قطعي است

رييس کل دادگستري استان مرکزي با اشاره به آخرين اتفاقات پيرامون سير قضايي پرونده كاريكاتوريست اراكي گفت: حکم اين کاريکاتوريست هنوز قطعي نشده است اما اگر به آن اعتراض نشود راي قطعي خواهد بود.

به گزارش ايسنا، حکمت‌علي مظفري در نشستي خبري با خبرنگاران با انتقاد از جوسازي برخي رسانه‌هاي داخلي و خارجي در خصوص پرونده شکايت يک نماينده استان از يک هفته‌نامه محلي و کاريکاتوريست اين هفته‌نامه، افزود: تمامي مراحل طي شده در اين پرونده قانوني بوده و قاضي دادگاه هم مطابق قانون به آن رسيدگي کرده است.

وي در توضيح اين پرونده اظهار کرد: راي اين پرونده از سوي دادگاه جزايي صادر شده و کاريکاتوريست تا 20 روز فرصت دارد تا اعتراض خود را اعلام کند تا دادگاه تجديد نظر به آن رسيدگي کند.

مظفري گفت: ظهر روز شنبه شاکي پرونده از شکايت خود صرف‌نظر کرده است اما، اين موضوع تاثيري در راي صادر شده ندارد و اگر متهم به راي دادگاه معترض است، بايد در فرصت 20 روزه به اين راي اعتراض کند که تاکنون اين کار انجام نشده است؛ در غير اين‌ صورت چون اتهام وي مطابق با ماده 609 قانون مجازات اسلامي از جمله جرايم قابل گذشت نيست و جنبه عمومي دارد، راي صادره تغيير نخواهد کرد.

وي در پاسخ به اين سوال که فکر نمي‌کنيد بهتر بود اين پرونده در دادگاه مطبوعات رسيدگي مي‌شد؟ گفت: اگر بنده قاضي رسيدگي کننده بودم، شايد چنين تصميمي مي‌گرفتم اما، قاضي هم بر اساس قانون تشخيص داده است که اين پرونده در دادگاه جزايي رسيدگي شود و شکايت انجام شده از مديرمسوول هفته‌نامه به دادگاه مطبوعات برود.

مظفري افزود: در قانون آمده است که تنها شکايات مربوط به مديران مسوول رسانه‌ها بايد در دادگاه مطبوعات رسيدگي شود و براي بقيه عوامل رسانه‌ها از جمله خبرنگار، عکاس، کاريکاتوريست، سردبير و...، قاضي تشخيص دهنده خواهد بود.

وي گفت: رويه طي شده در خصوص اين پرونده يک رويه معمول و قانوني است اما، متاسفانه عده‌اي براي رسيدن به منافع شخصي و بهره‌برداري سياسي و تهيه خوراک تبليغاتي براي بيگانگان در داخل و خارج از کشور جوسازي و غوغا به پا مي‌کنند و رسانه‌هاي خارجي هم دنبال چنين مسائلي هستند تا عليه نظام اسلامي حرکت کنند.

ارسال در تاريخ 1 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

منبع :همشهری آن لاین

آشنایی با روش تهیه قیمه نخود - غذای محلی یزد

آشنایی با روش تهیه قیمه نخود - غذای محلی یزد

قیمه نخود یکی ا چندین غذای سنتی و محلی یزدی‌ها است.


مواد لازم:

نخود (نخود خیس خورده) : 200 گرم

گوشت گوسفند (تکه تکه شده) : 200 گرم

رب گوجه‌فرنگی : 2 قاشق سوپ‌خوری

لیمو عمانی : 5 عدد

روغن : یک فنجان

زعفران دم کرده :یک چهارم فنجان

سیب زمینی : 200 گرم

پیاز داغ عسلی : 4 قاشق سوپ‌خوری

زردچوبه : به مقدار لازم

نمک و فلفل : به مقدار لازم

طرز تهیه:

* ابتدا مقداری آب روی گوشت تکه تکه شده بریزید و آنها را نیم پز کنید .

* نخود‌ها را دو روز قبل خیس و آب آن را عوض کنید .

* زعفران دم کرده را به آن بیفزایید و به هم بزنید .

* وقتی گوشت نیم پز شد نخود ، پیاز سرخ شده ، نمک ، فلفل و لیمو عمانی را اضافه کنید و بگذارید به طور کامل بپزد حرارت را کم کنید که غذا جا بیفتد . می‌توان به جای لیمو عمانی از آبلیمو استفاده کرد .

هنگام کشیدن غذا سیب زمینی‌های سرخ شده را اضافه کنید.

ارسال در تاريخ 27 / 2 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

صفحه قبل 1 صفحه بعد

<